2019-01-27
Analizy rynku medycznego
Jesteś przedsiębiorcą związanym z branżą medyczna i firma którą reprezentujesz przymierza się właśnie do wprowadzenia nowego produktu lub rozszerzenia rynku zbytu? Zanim zostaną...
2019-01-27
Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego?
Każdy przedsiębiorca odpowiedzialny za zarządzanie placówką medyczną lub ośrodkiem farmaceutycznym powinien rozważyć możliwość zlecenia firmie badawczej badania rynku...
2019-01-27
Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć?
Planujesz wprowadzić zmiany w strategii działania przedsiębiorstwa? Warto zatem abyś uczył się nie na swoich, lecz cudzych błędach. Analiza rynku konkurencyjnego to świetny...
2019-01-27
Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki
Niezbędnym warunkiem osiągnięcia i utrzymania wysokiej sprzedaży produktów jest zakorzenienie się marki w umysłach klientów z grup docelowych. Działania marketingowe...
2019-01-27
Nieoceniona rola badań User Experience (UX)
User Experience jest stosunkowo młodym określeniem, jednak w ostatnich latach można zaobserwować niezwykle dynamiczny wzrost zainteresowania, skupionego wokół tej dziedziny....
2019-01-27
Świadomość marki - metody badań
To, czy marka jest rozpoznawalna, stanowi podstawową kwestię poruszaną w badaniach marketingowych. Powód jest prosty - jeżeli respondent nie zna marki, nie będzie w...