2019-05-02
Analiza statystyczna w medycynie
Średnie, mediany i korelacje
Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe swoich produktów lub bardziej efektywne następstwa przeprowadzonych kampanii...
2019-03-21
Analiza segmentacyjna – co to takiego?
Analiza segmentacyjna jest specyficznym badaniem, które opiera się na specjalnie dobranych metodach statystycznych. Wykonuje się ją po to, by zgrupować klientów...
2019-03-21
Specyfika badań rynku farmaceutycznego
Branża farmaceutyczna to największy dostawca reklam. W dużej mierze jest to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku farmakologicznego – ilość dostępnych bez...
2019-03-21
Charakterystyka badań ankietowych
Jedną z tych form badań, z którymi spotykamy się najczęściej, są zdecydowanie badania przeprowadzane na podstawie standaryzowanej ankiety. Mają one swoje wady i zalety,...
2019-02-20
Kreowanie wizerunku marki a badania rynku
I tak dla przykładu pozyskane wyniki w trakcie procesu badawczego można zastosować w sprawie kreowania pozytywnego wizerunku marki. Dzięki podjętemu badaniu, można skontaktować się...
2019-02-20
Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem
W związku z podejmowanymi działaniami badawczymi należy mieć na uwadze, iż realizowane badania mają przyczynić się do zwiększenia efektywności podejmowanych działań.
Plan...