Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Ankiety online to obecnie coraz częściej wykorzystywany sposób na to, by uzyskać użyteczne informacje na temat klientów, ich preferencji oraz oczekiwań. Dużym ich atutem jest również to, że czas uzyskiwania takich danych jest naprawdę krótki i zajmuje zaledwie kilkanaście godzin. Co jeszcze warto wiedzieć o ankietach online i gdzie je realizować?

Czas to pieniądz

W biznesie czas to pieniądz, choć oczywiście nie zawsze wygrywają pierwsi. Wygrywają ci dobrze przygotowani, a by móc właśnie tak się przygotować, trzeba posiadać odpowiednie dane. Te ostatnie, np. na temat klientów oraz ich zachowań, można obecnie pozyskać dzięki ankietom online. Zgodnie z nazwą przeprowadza się je przez Internet, bez konieczności powoływania zespołów badawczych czy korzystania z drogich usług ekspertów.

Wszystko to możliwe jest dzięki intuicyjnie działającej platformie Badanie-Opinii.pl, która została opracowana tak, aby dawała możliwość samodzielnego przygotowania ankiety online, a tym samym szybkiego uzyskania wyników. Kiedy szczególnie jest to przydatne?

  • Gdy firma chce przetestować kilka konceptów opakowań przed wprowadzeniem produktu na rynek.
  • Gdy firma notuje spadki sprzedaży, nie wie jednak, z czego dokładnie one wynikają.
  • Gdy firma chce dookreślić potrzeby klientów tak, aby opracować lepsze komunikaty reklamowe.

Wyniki w 24 godziny

Wyniki ankiety online docierają do zleceniodawców w naprawdę krótkim czasie, nawet do kilku godzin. Wszystko dzięki temu, że baza respondentów zarejestrowanych na platformie Badanie-Opinii.pl to ponad 150 tys. osób. Dodatkowo spływające odpowiedzi można monitorować w czasie rzeczywistym, co także jest ogromnym atutem ankiet online odróżniającym je od innych metod badawczych.

Dzięki temu, że rezultaty są uzyskiwane tak szybko, szybciej można również podjąć określone działania strategiczne i zyskać tym samym przewagę konkurencyjną nad rynkowymi rywalami.

Czy wyniki ankiet online są wiarygodne?

Część osób może zadawać sobie pytanie, czy wyniki ankiet online rzeczywiście są wiarygodne i można na nich polegać. Warto tutaj wspomnieć, że w przypadku platformy Badanie-Opinii.pl respondenci zostali podzieleni ze względu na szereg różnych kryteriów, od wykształcenia, przez status mieszkaniowy, aż po konkretne informacje dotyczące stanu posiadania, zakupów oraz zainteresowań. Dzięki temu ankieta online może zostać przekazana do bardzo precyzyjnie określonej grupy osób, co sprawia, że wyniki z niej uzyskane są wiarygodne i stanowią użyteczne źródło informacji rynkowej.

Ekspresowa i wiarygodne badania ankietowe online w zaledwie kilkanaście godzin? Jak widać to możliwe i dostępne zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które chciałyby szybko i bez zbędnej zwłoki uzyskać miarodajne informacje na temat swoich klientów.

Badanie trendów konsumenckich. Jak efektywnie analizować zmiany na rynku? Jak wybrać agencję badawczą, która przyniesie realne korzyści? Rejestruj się do lekarzy online i ciesz się szybkim dostępem do specjalistów! Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.