Analiza statystyczna w medycynie
Średnie, mediany i korelacje
Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe swoich produktów lub bardziej efektywne następstwa przeprowadzonych kampanii reklamowych są „na wyciągnięcie ręki”. Wystarczy po nie sięgnąć.
Analiza statystyczna i odpowiednie dla tego rodzaju badań, techniki i narzędzia sprawiają, że eksperci z dziedziny statystyki, ekonomii, matematyki i socjologii wskażą najlepsze dla Twojego przedsiębiorstwa rozwiązania, dzięki którym będziesz mógł zadecydować o nowym planie rozwoju i wdrażaniu nowych metod do osiągania sukcesu.
Healthcare w analizie statystycznej
Przemysł opieki zdrowotnej odnotował ogromny napływ innowacyjnych produktów
i usług obejmujących biotechnologię, urządzenia medyczne, diagnostykę, farmaceutyki i inne leki. Aby lepiej zrozumieć pojawiające się trendy i skoncentrować inwestycje tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści, kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co myślą lekarze, pacjenci, inni pracownicy służby zdrowia, jak funkcjonuje konkurencja.
Dedykowane medycynie badania BioStat® zapewniają szeroki dostęp do tysięcy wyprofilowanych respondentów, wykorzystując szczegółowe informacje dotyczące zróżnicowanej charakterystyki pod kontem demograficznym i psychograficznym. Nasi eksperci wskażą Ci ich postawy, wartości i przekonania dotyczące korzystania z Twoich produktów i usług. Analiza statystyczna w marketingu medycznym to kompleksowe:
• Ocena ryzyka odejścia klientów od Twojej marki,
• Prognozowanie sprzedaży i utrzymanie produktów jak i usług na rynku,
• Przewidywanie lojalności klientów wobec marki,
• Sprawdzenie skuteczność kampanii reklamowych,
• Przetestowanie świadomości spontanicznej i wspomaganie marki,
• Badanie opinii o produktach
Oko w oko z opinią pacjentów
Innowacje wprowadzone do narzędzi badawczych sprawiają, że eksperci marketingu rynku medycznego mogą coraz lepiej poznać opinie bezpośrednich odbiorców produktów - pacjentów, które w efekcie działań branży Healthcare mają wpływ na jakość ich życia. Analiza statystyczna w medycynie umożliwia przeprowadzenie badań z zakresu tematyki marketingowej. Możesz się dowiedzieć m.in.:
• Czy pacjenci przestrzegają zaleceń lekarskich?
• Jakie są zachowania terapeutyczne pacjentów?
• O zwyczajach zakupowych pacjentów.
• Jakie są opinie na temat opakowań Twoich produktów?
• O znajomości Twojej marki i wizerunku producentów leków.
• Jaki jest potencjał marketingowy proponowanych przez Ciebie produktów i usług?
• Jak popularne są stosowane produkty lecznicze, usługi i suplementy diety?
• Czy istnieją bariery podczas stosowania leków konkretnych producentów?
Zyskaj przewagę nad konkurencją nawet w 48h
Przez panel konsumencki Badanie Opini masz możliwość prowadzenia cyklicznych ankiet wśród pacjentów. Możesz sam zaprojektować ankietę i skonsultować jej fachowość z ekspertami BioStat®. Tysiące zróżnicowanych pacjentów pod względem psychologicznym i psychograficznym w panelu jest gotowych, aby rzetelnie udzielić odpowiedzi na interesujące Cię pytania. Ostateczne wyniki badań wraz z analizą otrzymasz już w ciągu 48h.